Minnepy´s

Alla inlägg den 21 juli 2012

Av Pia Hedfors - 21 juli 2012 18:45

Först ut Rassla, som blev BIR-Valp på finspångs BK idag

 

Grattis Ann-catrine!!  


Elsa o jag var i Köping idag, där hon blev 3:a Bästa tik

     

I köping var ochså Sivan, med Bella o Silla

Bella blev 2:a Bästa Tik

 

STORT GRATTIS,SIVAN!!!!    

Jag är så glad att ni är så aktiva och visar min uppfödning!!

Bella ligger nu 2:a på Parsonklubbens Utställningslista  

Håller alla tummat o tår för att ni toppar den, när året är slut!


 

En härlig sommarbild på Abbe med husse o lillmatte

 

Dante med matte

Dante har ochså en egen blogg
http://www.andantehimself.devote.se/


 

Dagge njute rpå altan med nya livskamraten  

 

Och Ruffe myser i sin bädd  


För övrigt håller jag på och målar köket, det tar en evinnerlig tid, mycket plock, riva,tvätta, flytta på saker osv.....
Om det bara var att måla!  

Men det blir nog fint när det är klart, rent blir det i vilket fall!


Och Ellen äter o äter o blir allt tjockare....Nu börjar jag hoppas på en hel kull!  

Men hon vill nog äta några dagar till, verkar det som , så de lär nog vänta på sig ett tag till...


Lördagkväll, kanske ska ta sig en whiskey? 


Ha en fortsatt go´helg!

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Minnepy´s


Ovido - Quiz & Flashcards