Minnepy´s

Alla inlägg den 15 mars 2016

Av Pia Hedfors - 15 mars 2016 18:54

I söndags var vi på stor internationell utställning i Strängnäs   
Och jätteskönt, jag hade bara en hund med mig, Siobhan
Hon stod för championat, dvs, fick hon ett cert där , skulle hon bli champion....Spännande!!


Först var det hanarna och från min uppfödning var Hermann, Minnepy´s Prince Perfect med.
En helt underbar ,liten charmig kille, som även knep domarens hjärta   
Han vann Juniorklassen och slutade som 2:a Bästa Hane     
Endast 9,5 mån och debut på utställning!

Var månne det sluta ?  

Stort Grattis, Jessica!!!


 


På tikarna knep fina Anton dottern  Señora Perez Fatali, "Alma" vinnarplatsen i juniorklass
och blev Bästa Tik 2, även hon mycket ung, endast 10,5 månad....  


Stort Grattis, Linda!!!

 


Min egen tjej, Minnepy´s I`m A New Breeze "SIOBHAN"  blev  
BÄST I RASEN OCH CHAMPION    
med Cert och Cacib 


     

Och guldstjärna till domaren ,Kresten Scheel
Han inte bara dömde bra    , han var ochså mycket sympatisk, mot både människor och hundar
Honom återkommer vi gärna till!!  


Med trevligt sällskap vid ringside ochså , så var dagen komplett  



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Minnepy´s


Skapa flashcards