Minnepy´s

Alla inlägg den 23 maj 2013

Av Pia Hedfors - 23 maj 2013 10:26

   För några veckor sedan styrde jag kosan mot Spanien och Malaga, för att hämta några nya valpar,som jag hoppas ska kunna tillföra nytt blod.
Fantastiska valpar! Utmärkta pigment och stommar, bra kraft och exteriör
och framförallt-
VILKA TEMPERAMENT! Helt fantastiska!  


Blev inbjuden av  Raúl Pontes och hans familj ,på mat och besök
Mycket trevligt!  
Fick möjligheten då att ochså träffa hans hundar och pappan ,Marcial De Aronagua, till två av mina valpar
Med en sådan pappa kan det inte bli annat än supertrevliga valpar. Vilken hund!

Marcial 


Länge sedan jag hade en sådan trevlig dag!  


   

Anton





   

Amanda


   

Bongo

kommer ifrån en annan uppfödare, men lika välskött och med ett härligt temperament!


I helgen som var, var det Världutställning i Budapest
Marcial var där!

Han slutade som ;

World Winner-13´,Bäst i Rasen och Ungersk CHAMP!

Anton o Amanda är så stolta så det knappt går att prata med dem!!      


 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Minnepy´s


Skapa flashcards