Minnepy´s

Alla inlägg den 30 september 2012

Av Pia Hedfors - 30 september 2012 09:42

Det kom ett brev....


Hej Pia
 
Jag tänkte berätta lite om Isse eftersom vi inte kan komma på valpträffen.
Isse är en mycket glad och aktiv hund som älskar att vara med. Han är inte
rädd för mycket.
Isse är stark så det gäller att vara bestämd kan vara svårt att få han att
komma när han har tagit något som han inte får då glävser han och har ett
lagom avstånd till oss. Men är vi i skogen så springer han runt över stock o
sten och kommer så fort man ropar han har ochså koll vad man är.
Isse sover hela natten utan att göra något inne det är lika på dagen när
han är ensam. När vi är hemma och dörren är öppen då går han ut själv
om inte så får man ha koll när han börjar snörra runt vid dörren.
Isse gillar inte när man håller honom för att ta bort fästingar.
Valpskolan går jätte bra han bryr sig inte om de övriga hundarna.
Isse som var ett matvrak förut är inte så noga med sin mat jag kan ibland
känna mig osäker på om han får i sig tillräkligt men jag tror inte att han
svälter utan äter när han blir hungrig skulle vara kul att höra hur de övriga
är i sitt lyne jag skulle också tyka det var kul med ett kort på syskonen
många kramar


Tusen Tack för det!


Bilder på Isse

      

Vilket charmtroll! 


Jag hade valpträff ochså , för Isses hel/halvsyskon

Och tumme med vädergudarna, strålande sol!  


De första 4 är efter Fanny

 

Valle


 

Dribbla

Herman 


 

Abbe


De här tre efter Philippa

 

Alfons

Dante 

 

Siri


Här finns ett album ifrån träffen

https://plus.google.com/photos/118441764372578111337/albums/5793131635636513889?authkey=CKmckoXe55fzRQ


Tack alla som kom till valpträffen, fantastiskt roligt att se er och valparna igen!!

  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Minnepy´s


Ovido - Quiz & Flashcards