Minnepy´s

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av Pia Hedfors - 16 februari 2012 09:12

Man kan inte klaga på variation i den här branschen!
Överraskningarna är många och inte alltid så positiva...  
Senaste året har det varit lite för mycket av den varan...
Nu var två perrotikar parade och en vid ultraljudad med levande foster....
Vad som hände sedan vet vi inte, men min vet är bombsäker på att det var foster och jag såg dem själv
Jag började efter ett tag bli osäker på att hon var dräktig , men alltefter maten ökades, vart hon ju rundare....
Nog inte så många...Kanske bara en eller två......
till slut var det bara att inse att det fanns inga valpar där!  

Den andra  hade vid ultraljudet inga valpar .

Vilket mörker!  

Ledsen för alla er som förväntansfullt väntat på valp.....


Men nu kavlar vi upp ärmarna och snart ska ett flertal perro tikar paras  


OCH min älskade , vackra Gnistra är absolut dräktig!  


Gnistra som valp.....


Och Flisan är dräktig!
 
Putte är en valp efter Flisan.....


Och i tisdags var Pricken på ögonlysning, allt var UA!
   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Minnepy´s


Skapa flashcards